2008

Poslovni prostori družbe GBD

Ureditev poslovnih prostorov sedeža GBD je primer, kako lahko premišljeno oblikovanje prostora slabost spremeni v prednost. Glavna prostorska organizacija združuje niz obodnih pisarniških prostorov okrog osrednjega servisnega in konstrukcijskega jedra. Povezovalna krožna pot je bila pred pričetkom dolga in temačna.


Izhodiščno stanje in izziv
Dolga, temačna povezava med pisarnami je ustvarjala občutek zaprtosti in težke prostorske dinamike. Osrednje betonsko jedro je prostorsko prevladovalo in omejevalo občutek odprtosti.


Arhitekturna rešitev
Z oblogo osrednjega volumna v črnem steklu smo ustvarili občutek praznine, ki vizualno briše volumen in daje vtis "črne luknje". Dematerializacijo betonskih sten poudarjajo odsevi steklenih površin ter bel napis, ki teče po obodu. Ta element ni le estetski, temveč tudi nosilec blagovne znamke: logotip podjetja obiskovalca pozdravi ob vhodu, linija napisa z navedbo hčerinskih podjetij pa ga subtilno vodi skozi prostor.

Ureditev poslovnih prostorov sedeža GBD je primer, kako lahko premišljeno oblikovanje prostora slabost spremeni v prednost. Glavna prostorska organizacija združuje niz obodnih pisarniških prostorov okrog osrednjega servisnega in konstrukcijskega jedra. Povezovalna krožna pot je bila pred pričetkom dolga in temačna.


Izhodiščno stanje in izziv
Dolga, temačna povezava med pisarnami je ustvarjala občutek zaprtosti in težke prostorske dinamike. Osrednje betonsko jedro je prostorsko prevladovalo in omejevalo občutek odprtosti.


Arhitekturna rešitev
Z oblogo osrednjega volumna v črnem steklu smo ustvarili občutek praznine, ki vizualno briše volumen in daje vtis "črne luknje". Dematerializacijo betonskih sten poudarjajo odsevi steklenih površin ter bel napis, ki teče po obodu. Ta element ni le estetski, temveč tudi nosilec blagovne znamke: logotip podjetja obiskovalca pozdravi ob vhodu, linija napisa z navedbo hčerinskih podjetij pa ga subtilno vodi skozi prostor.

Ureditev poslovnih prostorov sedeža GBD je primer, kako lahko premišljeno oblikovanje prostora slabost spremeni v prednost. Glavna prostorska organizacija združuje niz obodnih pisarniških prostorov okrog osrednjega servisnega in konstrukcijskega jedra. Povezovalna krožna pot je bila pred pričetkom dolga in temačna.


Izhodiščno stanje in izziv
Dolga, temačna povezava med pisarnami je ustvarjala občutek zaprtosti in težke prostorske dinamike. Osrednje betonsko jedro je prostorsko prevladovalo in omejevalo občutek odprtosti.


Arhitekturna rešitev
Z oblogo osrednjega volumna v črnem steklu smo ustvarili občutek praznine, ki vizualno briše volumen in daje vtis "črne luknje". Dematerializacijo betonskih sten poudarjajo odsevi steklenih površin ter bel napis, ki teče po obodu. Ta element ni le estetski, temveč tudi nosilec blagovne znamke: logotip podjetja obiskovalca pozdravi ob vhodu, linija napisa z navedbo hčerinskih podjetij pa ga subtilno vodi skozi prostor.

2008

Poslovni prostori

družbe GBD

Fotografije

Fotografije

Fotografije

Interier in materiali
Občutek velikega, povezanega osrednjega prostora podpirajo prostori za razgovore, druženje in sestanke, ki so ločeni le s stekleno opno. Velike steklene površine pisarn omogočajo prehajanje svetlobe globoko v notranjost in krepijo prostorsko pretočnost. Pisarniški prostori imajo kontrastno barvno zasnovo, ki sledi značaju osrednjega prostora, medtem ko v upravnih prostorih les in žlahtnejši materiali poudarjajo reprezentančnost.


Učinek
Osrednji prostor, ki je bil prej prostorska slabost, je postal vizualno in identitetno središče podjetja. Zaposlenim nudi pregledno, odprto in povezano delovno okolje, obiskovalcem pa močan vtis profesionalnosti in prepoznavne blagovne znamke.


Zaključna misel
Projekt dokazuje, da premišljeno oblikovanje lahko preseže prostorske omejitve in jih spremeni v prednost – ambient, ki prispeva k identiteti podjetja.

Interier in materiali
Občutek velikega, povezanega osrednjega prostora podpirajo prostori za razgovore, druženje in sestanke, ki so ločeni le s stekleno opno. Velike steklene površine pisarn omogočajo prehajanje svetlobe globoko v notranjost in krepijo prostorsko pretočnost. Pisarniški prostori imajo kontrastno barvno zasnovo, ki sledi značaju osrednjega prostora, medtem ko v upravnih prostorih les in žlahtnejši materiali poudarjajo reprezentančnost.


Učinek
Osrednji prostor, ki je bil prej prostorska slabost, je postal vizualno in identitetno središče podjetja. Zaposlenim nudi pregledno, odprto in povezano delovno okolje, obiskovalcem pa močan vtis profesionalnosti in prepoznavne blagovne znamke.


Zaključna misel
Projekt dokazuje, da premišljeno oblikovanje lahko preseže prostorske omejitve in jih spremeni v prednost – ambient, ki prispeva k identiteti podjetja.

Interier in materiali
Občutek velikega, povezanega osrednjega prostora podpirajo prostori za razgovore, druženje in sestanke, ki so ločeni le s stekleno opno. Velike steklene površine pisarn omogočajo prehajanje svetlobe globoko v notranjost in krepijo prostorsko pretočnost. Pisarniški prostori imajo kontrastno barvno zasnovo, ki sledi značaju osrednjega prostora, medtem ko v upravnih prostorih les in žlahtnejši materiali poudarjajo reprezentančnost.


Učinek
Osrednji prostor, ki je bil prej prostorska slabost, je postal vizualno in identitetno središče podjetja. Zaposlenim nudi pregledno, odprto in povezano delovno okolje, obiskovalcem pa močan vtis profesionalnosti in prepoznavne blagovne znamke.


Zaključna misel
Projekt dokazuje, da premišljeno oblikovanje lahko preseže prostorske omejitve in jih spremeni v prednost – ambient, ki prispeva k identiteti podjetja.

Tloris

Tloris

Tloris

Informacije o projektu


Lokacija: Kranj

Leto projekta: 2007

Leto izgradnje: 2008

Površina: 525 m2

Tip objekta: Poslovni prostor

Namembnost: Stanovanjska
Poseg: Novogradnja, prenova

Zasebni naročnik

Fotografije: Matevž Paternoster


Arhé, Špela Nardoni Kovač u.d.i.a.,

Barbara Nardoni u.d.o.

Informacije o projektu


Lokacija: Kranj

Leto projekta: 2007

Leto izgradnje: 2008

Površina: 525 m2

Tip objekta: Poslovni prostor

Namembnost: Stanovanjska
Poseg: Novogradnja, prenova

Zasebni naročnik

Fotografije: Matevž Paternoster


Arhé, Špela Nardoni Kovač u.d.i.a., Barbara Nardoni u.d.o.

Informacije o projektu


Lokacija: Kranj

Leto projekta: 2007

Leto izgradnje: 2008

Površina: 525 m2

Tip objekta: Poslovni prostor

Namembnost: Stanovanjska
Poseg: Novogradnja, prenova

Zasebni naročnik

Fotografije: Matevž Paternoster


Arhé, Špela Nardoni Kovač u.d.i.a., Barbara Nardoni u.d.o.

2008

Poslovni prostori družbe GBP